Friday, December 28, 2012

Rahsia Keberkesanan Gel Essence Nutri M Anti Hairloss Regimen


Bunga Za'faran atau Saffron
Rahsia bagi keberkesanan set Nutri M Anti Hair Loss Regimen bukanlah terletak 100% pada syampunya, tetapi pada gel essence yang didatangkan bersamanya. Tahukah anda bahawa gel inilah yang merupakan hero sebenar kepada produk terlaris kami yang mampu membuatkan rambut anda lebih lebat & anak rambut tumbuh dengan cepat?

Ingin tahu kenapa & bagaimana? Jawapannya : Pati bunga Za'faran atau lebih dikenali sebagai Saffron. 

Gel essence ini mengandungi pati bunga Za'faran (Saffron) yang berfungsi sebagai pembekal vitamin & nutrisi pada akar rambut apabila diserap sempurna oleh kulit kepala, menjadikan folikel atau akar rambut lebih kuat dan subur

Apabila folikel menjadi lebih kuat & subur, ia akan merangsang pertumbuhan anak-anak rambut yang baru dengan kadar paling optimum lalu menjadikan rambut lebih lebat & masalah rambut nipis/kebotakan serius beransur pulih dalam masa yang singkat!

Kami ada mendapat beberapa feedback positif dari kalangan pengguna Nutri M Anti Hair Loss Regimen yang menggunakan gel essence ini setiap hari atau selang sehari, di mana mereka mendapati bahawa rambut mereka lebih lebat & kuat daripada sebelumnya, dan anak-anak rambut tumbuh dengan begitu cepat sekali.

Alhamdulillah sehingga kini kami belum lagi menerima sebarang aduan mengenai kesan sampingan yang negatif dari para pengguna produk ini tentang pemakaian gel essence & syampu Nutri M Anti Hair Loss Regimen setiap hari. Jadi terbukti ianya selamat digunakan dengan kerap & hasilnya begitu ketara dan menakjubkan!

Sehubungan itu, kami sedang merancang untuk menjual gel essence ini secara berasingan dalam isipadu yang lebih tinggi agar ia dapat digunakan bagi mendapatkan hasil yang lebih baik dalam masa yang lebih singkat & menjimatkan.

Amacam, apa kata survey? :)