Friday, December 28, 2012

7 Sebab Mengapa Anda Perlu Pilih Nutri M Black Shampoo



7 Sebab Mengapa Anda Perlu Pilih Nutri M Black Shampoo Untuk Membantu Anda Merawat Masalah Uban Pra-matang :-

1. Ia berupaya menyingkir uban dalam masa sesingkat 10 minit walaupun pada cucian pertama! Ia adalah syampu anti-uban yang dihasilkan menggunakan 100% herba tradisional yang berupaya mengembalikan semula kekuatan rambut hingga ke akar, menjadikan ia lebih sihat bersinar, lembut, mudah diurus, bebas kelumumur dan yang paling utama - menghilangkan uban dan mengembalikan kehitaman rambut anda dalam masa yang singkat.

2. Herba-herba di dalam rumusan Nutri M Black Shampoo sebenarnya telah digunakan sejak sekian lama oleh sebilangan nenek moyang kita untuk mengurang atau menghilangkan uban di kepala, di samping memastikan supaya rambut sentiasa sihat dan kuat. Antara herba-herba tradisional yang digunakan dalam penghasilan produk ini adalah seperti buah Billberry laut, minyak kelapa, kayu Beluru/Sintok & daun Urang Aring yang mempunyai banyak kandungan nutrisi dan antibakteria yang sangat baik untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan rambut. 

3. Bahan-bahan yang terdapat di dalam produk ini telah diluluskan oleh Biro Farmasi Kebangsaan dan disahkan bebas kimia oleh Jabatan Kimia negara. Ia juga telah dianugerahkan Sijil Halal oleh Islamic Food Research Centre (Malaysia & Asia Region) . Oleh itu, anda semua terutamanya pengguna-pengguna Muslim tidak perlu risau tentang syampu in kerana kandungannya 100% herba, maka ia halal serta bersih sifatnya dan boleh digunakan tanpa ragu-ragu, insyaAllah.

4. Rumusan BUKAN PEWARNA & telap air! Ya, syampu ini BUKAN syampu pewarna seperti yang terdapat di kedai-kedai atau farmasi. Tugas Nutri M Black Shampoo ialah membantu MERAWAT masalah uban, bukan MENUTUP uban. Fungsi rumusan herba di dalam syampu ini adalah untuk menambahkan nutrien dan memulihkan kembali pigmen hitam semulajadi yang ada di dalam rambut, BUKAN mewarnanya dari luar sahaja. Pewarna rambut biasa hanya berupaya menutupi uban atau warna rambut asal anda dari luar sahaja dan kesannya hanyalah sementara. Kita juga tahu bahawa pewarna rambut mengandungi banyak bahan kimia yang cenderung merosakkan rambut anda!

5. Kaedah syampuan yang mudah & boleh dilakukan sendiri di rumah. Ini era DIY (Do It Yourself) beb.. :P

6. Menjimatkan masa kerana anda sudah tidak perlu ke salun rambut dengan kerap untuk mendapatkan "rawatan" yang rata-rata akan memberikan kesan yang sementara malah mampu merosakkan rambut anda.

7. Kerana ia MURAH MURAH & MURAH! Cuba tanya berapa RM "pakar-pakar" rambut di Malaysia ini charge anda untuk merawat masalah uban & kira semula berapa banyak perbelanjaan yang boleh dijimatkan memandangkan anda sudah tidak perlu membuat rawatan yang menelan kos yang tinggi di salun :)

Suka? Berminat? Tempahlah sekarang di sini atau hubungi kami terus di talian 0193117254 atau email kami di nutrienterprise@yahoo.com jika terdapat sebarang pertanyaan.

Terima kasih!